תואר ראשון רב תחומי

בואו להיות חלק מתכנית מרתקת המשלבת תחומי לימוד מעולמות החדשנות והיזמות, פסיכולוגיה, כלכלה, מדעי המדינה ועוד, המאפשרת ללומדים להיחשף למגוון רחב של תחומים ובכך להתאים את עצמם לשוק העבודה בו מעסיקים מחפשים בוגרי תואר ראשון שהינם רחבי אופקים, בעלי חשיבה יצירתית וחדשנית, המכירים את העולם באופן רחב ולאו דווקא בתחום מסוים.

פרסומים בתקשורת
פרסומים בתקשורת
כנסים ואירועים
כנסים ואירועים
לימודי השואה
לימודי השואה

מה נלמד

תואר ראשון רב תחומי מספק השכלה נרחבת ברמה אקדמית גבוהה, תוך שילוב בין תחומי ידע מגוונים. קיימות 4 חטיבות מרכזיות בנושאים הבאים:  פסיכולוגיה קרימינולוגיה, חדשנות ויזמות, היסטוריה מזרח תיכון ועתידנות ומדעי המדינה ויחסים בינלאומיים. בין הקורסים הנלמדים: פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה חיובית, תאוריות אישיות, סייבר ופשיעת סייבר, בינה מלאכותית, חדשות ויזמות, חשיבה חדשנית בעידן טכנולוגי, יחסים בינלאומיים, ניהול קונפליקטים מקומיים ובינלאומיים, גלובליזציה היסטוריה ועתיד ועוד..

אילו כלים ומיומנויות אני ארכוש?

  • רכישת מיומנויות המאה-21 הינם כלי הכרחי בעולם המודרני ובשוק העבודה העכשווי. רכישה של מיומנויות אלה פותחת דלתות ואפשרויות תעסוקה במגוון רחב של ארגונים עסקיים ופרטיים, חברתיים וציבוריים, בנקים ובעולם ההייטק. מיומנויות אלה כוללות: יכולות של ניתוח מידע, פתרון בעיות, חשיבה גמישה ויצירתית, חדשנות ויזמות.
  • כישורים חברתיים, תקשורתיים ורב תרבותיים המאפשרים יכולת לעבוד עם אנשים מרקעים שונים, להבין תרבויות שונות ותקשר בצורה רגישה ומכבדת.
  • ידע ויכולת ניתוח תהליכים היסטוריים, מקומיים וגלובליים הנדרשים במגוון רחב של תפקידים, לרבות משרות ניהול.

 

מה צופן לי העתיד?

אופק תעסוקתי:

כיום מעסיקים מעדיפים בוגרים בעלי השכלה רחבה יותר מאשר בעלי השכלה ממוקדת לתחום מסוים. לבוגרים אלו ישנם יתרונות רבים בקבלה לתפקידים מגוונים בארגונים ציבוריים וממשלתיים וכן חברות פרטיות.

כמו כן כיום, חברות ההייטק, מגייסות יותר ויותר בוגרים מתוכניות רב תחומיות בשל החשיבות והערך המוסף שמעניקים להן בוגרים אלו. הבוגרים יכולים להשתלב במגוון תפקידים המבוססים על חדשנות ורב גוניות ולקבל הכשרה ארגונית פנימית בתחומים של: ניהול תיקי לקוחות , הערכת איכות QA, אנליסטים בתחום הפיננסי ושוק ההון, מנהלי פרוייקטים, אנשי מכירות, אנשי הדרכה וניהול בארגונים חברתיים וחינוכיים בלתי פורמליים ועוד.

אופק אקדמי:

בנוסף למגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, התואר הרב תחומי מאפשר התפתחות אקדמית במגוון רחב של מסלולי תארים מתקדמים כגון : תארים בתחום של מדעי החברה, מנהל עסקים ומדעי הרוח וכן הסבות למקצועות כגון:  סיעוד, לימודי תעודת הוראה, עבודה סוציאלית, ועוד ( כל זאת בכפוף לתנאי הקבלה של התוכניות).

 

תעודת הוראה בהיסטוריה

בעקבות הסכם בין המכללה ובין האוניברסיטה הפתוחה (האו”פ), ניתן ללמוד לתעודת הוראה בהיסטוריה של האו”פ. כדי להתקבל ללימודי תעודת הוראה על הסטודנט לצבור במכללה 12 נקודות זכות (נ.ז.) בהיסטוריה מעבר לתכנית הלימודים בה למד לתואר הרב תחומי.

על מנת להתקבל לתכנית יש לעמוד בתנאים המפורטים כאן:

  • ציון ממוצע של 75 לפחות בב.א. רב תחומי.
  • עמידה בהצלחה בקורסי ההשלמה בהיסטוריה
  • סמינריון בהיסטוריה מבין: זכרון השואה בחברה הישראלית; רפואה במצבים קיצוניים; אסלאם ואסלאמיזם; צבא ופוליטיקה בעולם הערבי; אינטלקטואלים בחברה הערבית; תרבות מסורתית ותרבות מודרנית; קבוצות שוליים בחברה הישראלית.

שתי קבוצות סטודנטים ובוגרים/ות מתאימים/ות במיוחד לתכנית זו.

א.  סטודנטים שלמדו חטיבה בלימודי המזרח התיכון: סטודנטים אלו צברו 28 נ. ז. בקורסי המזרח התיכון. 24 נקודות ייחשבו לזכותם. להשלמת קורסים הנדרשים לשם קבלת תעודת הוראה עליהם להשלים 12 נ.ז. בהיסטוריה בקורסים הנלמדים במכללה.

ב. סטודנטים שלמדו חטיבה בלימודי שואה: סטודנטים אלו צברו 28 נ.ז. בקורסי לימודי השואה. 24 נקודות ייחשבו לזכותם. להשלמת קורסים הנדרשים לשם קבלת תעודת הוראה עליהם להשלים 12 נ.ז. בהיסטוריה בקורסים הנלמדים במכללה.

"תואר תואר" רב תחומי

אנו מזמינים אתכם ללמוד במסלול “תואר תואר” רב תחומי בו  תקבלו גם תואר ראשון וגם לימודי מקצוע!

בואו ללמוד תואר ראשון רב תחומי עם קורס בשיווק דיגיטלי

 

שיווק דיגיטלי

רקע

תכנית עדכנית ללימודי שיווק דיגיטלי עם התמקדות בניהול המדיות החברתיות המובילות היום – פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. היכרות את המדיה המקדמת מותגים ועסקים באמצעות כלים מתקדמים,
בהעברת אינפורמציה ופרסומה, כממצבת, בונה ומחזקת את המיתוג, כמגבירה את תחושת השייכות
והקשר בין הציבור למותג, ומהווה מקור מרכזי בפעילות השיווק והמכירות.

קהל היעד

המעוניינים לרכוש מקצוע מבוקש ורווחי.
בעלי עסקים המעוניינים ללמוד לקדם את העסק שלהם במדיה החברתית.
ארגונים וחברות שרוצים להכשיר מי מטעמם לנהל את המדיה של החברה.

מטרות הקורס

מתן כלים מקצועיים להקמה, ייצור, ניהול והפצת תכנים בכלי המדיות החברתיות– פייסבוק, אינסטגרם טיקטוק וכתיבת תוכן שיווקי באמצעות כלי בינה מלאכותית AI. הכשרת מנהלי מדיה חברתית לניהול תוכן אורגני, תכנון קמפיינים וניהול תוכן עסקי לקידום וחשיפה במדיה, הקניית שיטות ודרכי פעולה לחשיבה שיווקית רחבה והצלחה עסקית.

בין נושאי הלימוד

נלמד על מושגי יסוד בשיווק הדיגיטלי, עקרונות הפרסום הממומן, אסטרטגיה שיווקית,
ניהול תוכן אורגני, היכרות עם הכלים לניהול נכון במדיה, הבסיס להיכרות וחיזוק התודעה בין הארגון לבין קהלי היעד שלו.
נפתח כישורי שיווק חדשים ונבין מדוע הנוכחות הדיגיטלית הכרחית לבעל עסק שרוצה לצמוח ולמכור יותר, לחזק את מערכת היחסים שלו עם לקוחותיו, ליצור תוכן וסרטונים, ליצור קשר עם לקוחות חדשים,
והכי חשוב, איך עושים את זה? נעבור על העקרונות ודרכי הפעולה, נתרגל וניישם הלכה למעשה את הנלמד, נכלול שיעורים אינטראקטיביים חווייתיים של צילום ויצירת תוכן, נקבל טיפים, שיטות עבודה, טכניקות וקיצורי דרך לפעולות קידום, הנעה לפעולה למעורבות קהל, ניתוח נתונים, שיפור ומדידת תוצאות.
שיווק באמצעות כלי בינה מלאכותית , ניהול קמפיינים באמצעות מטא AI , כתיבת תוכן שיווקי באמצעות כלי בינה מלאכותית AI נלמד איך להעזר במישהו לחשוב איתו .

מבנה הקורס

124 שעות אקדמיות, יום בשבוע, בשעות הבוקר

תעודה

הבוגרים שיעמדו בדרישות הקורס יקבלו תעודת סיום מטעם משרד העבודה והיחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך של המכללה האקדמית גליל מערבי.

סגל החוג הרב תחומי

יצירת קשר עם רכזות החוג הרב-תחומי

שם שעות קבלה בניין טלפון פנייה באמצעות תחנת מידע אישית
אורטל גז יום א’ עד יום ה’ 10:00-12:00; 14:00-15:00 בניין מדעים – קומת קרקע – חדר 6008 04-9015229 להשארת פנייה לחצו כאן
יום ב’ 14:00-16:30
אתי נאומה יום א’ עד יום ה’ 10:00-12:00; 14:00-15:00 בניין מדעים – קומת קרקע – חדר 6008 04-9015375 להשארת פנייה לחצו כאן
יום ב’ 14:00-16:30