תואר בניהול עם התמחות בשיווק דיגיטלי
התמחות בשיווק דיגיטלי*
רקע
עם עליית הטכנולוגיה והאינטרנט, הדרך בה חברות משווקות ומפרסמות מוצרים ושירותים השתנתה באופן מהותי. חברות הרוצות להצליח בשוק של היום נדרשות להכיר את עולם השיווק הדיגיטלי ולפעול בו. בעולם המודרני הלקוח אינו מוגבל עוד למדיומים מסורתיים כגון טלוויזיה, דפוס ושלטי חוצות והאינטרנט מייצר דרכים חדשות למעורבות וגיוס לקוחות.לחברות הפועלות במדיה הדיגיטלית יש את היכולת לייצר קמפיין שיווקי אשר יגיע למיליוני אנשים, ייצר הזדמנויות מכירה ויגדיל את רווחיות הארגון.
יכולת ניתוח נתונים לשם קבלת החלטות אסטרטגיות שיניעו את הצמיחה העסקית, אף היא, גורם חשוב בתהליך. ההתמחות בשיווק דיגיטלי במסגרת התואר הראשון בניהול, עוסקת בכך ובעוד היבטים רבים נוספים.הסטודנטים ילמדו מהם הכלים והטכניקות העדכניות ביותר המשמשות ליצירת קמפיינים שיווקיים דיגיטליים יעילים. ירכשו ניסיון באמצעות פרויקטים וניתוחי מקרה מעשיים. וילמדו כיצד ליצור קמפיינים אפקטיביים בערוצים הדיגיטליים כולל שיווק במדיה החברתית, בדוא”ל, הכרת מבחני A/B, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ועוד.
בנוסף, יילמד כיצד למנף ניתוח נתונים כדי לעקוב ולמדוד ביצועים ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום בזמן אמת. יירכשו כלים להבנה של טכנולוגיות הבינה המלאכותית, ויילמדו מודלים ותאוריות המנתחים את הפעילויות והיכולת להשפיע על הצרכנים.
מטרת התוכנית
התוכנית משלבת בין תאוריות ומודלים לפרקטיקה מעשית של שימוש בשיווק דיגיטלי בארגון. בוגרי התוכנית יוכלו להשתלב במגוון משרות בשוק בארגונים שונים, ציבוריים וממשלתיים כאחד. ובתפקידים כגון מנהלי תקשורת שיווקית (marcom), מנהלי דיגיטל ומנהלי שיווק דיגיטלי, יועצים אסטרטגיים, אנשי יחסי ציבור ועוד. התוכנית בנויה מקורסים תאורטיים לצד יישום מעשי שיאפשר לסטודנטים להתמקצע בהבנת התהליכים השיווקיים והכלים הדיגיטליים העומדים לרשות הארגון.
בין הקורסים הנלמדים בהתמחות בשיווק ומדיה דיגיטלית:
- יסודות השיווק הדיגיטלי
- התנהגות הצרכן בעולם הדיגיטלי
- מסדי נתונים בשיווק
- שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית
- שיווק בינלאומי בעידן הדיגיטלי
- סוגיות אתיות בשיווק דיגיטלי
- יצירת חוויה ונאמנות לקוחות
*ההתמחות לא תצוין בתעודת התואר.